Nokia - f.ck this connection..












Çok değişik bir özelliğim var, bana elektronik alet dayanmıyor. yeni bir şey dahi alsam ya ilk kullanımda yada ilk kullanımı takip eden birkaç hafta içerisinde mutlaka bir arıza çıkartıyor. Çıkartmayan sayılıdır.. Geçmişe baksak örnekler bitmez, bu kısmetsizlik nereye kadar bilemiyorum. hele bir buçuk yıl kullandıktan sonra bozulan Divx playerimin öyle bir öyküsü var ki, dillere destan anlatmakla bitmez..
Ortalama bir yıl geçmişti eskisinin üzerinden, yenilemek lazım cep telefonu almaya karar verdim.. Paramız da var, güzel bir bütçe ayırdık iyi bir telefon alalım, uzun süre götürsün diye.. Bugune kadar hiç Nokia kullanmamıştım, bilen bilmeyen herkes nokia dediği için bu marka üzerinden araştırmalara başladım. Benimle beraber Ege semalarından çok sevdiğim bir yakınım da aynı anda telefon alacağı için bu araştırmaya ortak oldu..
3 haftalık bir süreç sonunda, Nokia 5320XpressMusic modelinde karar kıldık.. Bir sürü yorum okuduk, bir çok yere sorduk.. hepside en sorunsuz ve en kaliteli telefonun piyasada bu model olduğunu öne sürdüler..
Mutluyduk, gittik aynı gün aldık telefonlarımızı, o izmirden, ben istanbuldan..
Telefonu kutudan çıkardığım andan itibaren hayat arkadaşımmış gibi davrandım, gerçek söyliyim :) ama kutusundan çıktıktan 1 saat sonra, Beşiktaş'a dolmuşta giderken ilk hatasını verdi.. Gecesinde, problemin memory carddan olduğunu anlayarak ertesi gün servise götürdüm. Sağolsunlar ikiletmeden yeni hafıza kartını vererek çözümü sağladılar.
Ama bizde hayat biter dert bitmez, ortalama 2 3 hafta kadar kullandıktan sonra bir gün telefon kitlendi.. bir anda herşey yok oldu, arkaplanda silik olarak Nokia yazdı ve herşey yeniden geri geldi.. aynı gün 5 6 defa tekrar edince can sıktı tabi, istikametimiz yine Teknik Servis oldu..
Problem yazılımdan dendi, telefonu alıp yazılım yüklediler yeniden.. yine bir hafta sorunsuz gitti.. Canımı sıkan hiçbişey yoktu artık, yeni telefonumla uzun süre beraberdik bundan sonra..
Taa ki Konya Deplasmanı dönüşüne kadar.. Molada yine aynı problem sebeb-i vaziyeti yüzünden kitlendi.. Ertesi gün yine teknik servis yollarına düştük..
İadesini istediğim telefonu Distrbtör -yazılışta sıçış olmasın seslileri attık- firmaya göndereceklerini, 1 hafta sonra aramamı söylediler..
1 hafta sonra aradığımda; 10 Gün sonra tekrar arayıp, teslim zamanını öğrenebileceğimi, şu an çok yoğun olduklarını ve ürünü sıraya koyduklarını söylediler..

Şaka gibi değil mi..
Telefon teknik serviste, ben hala eskilerle dolaşıyorum..
ve bu ay 2. Taksidi ödeyeceğim..