Affettik Sayılır.. 4-2


Bazı kahpece görüntüler vardı, gözümün önünden gitmiyordu bir türlü. Şu takımın ruhsuz haline dayanamıyorum rakip Fizanspor olsa bile, adam akıllı oynayacak bizim topçumuz, formasının hakkını verecek.. Ligdeki maçta tüm neşemizi kaçırmışlardı hakeza, sonraki hafta liderliği almamız da yerine heyecanı tam anlamıyla getirmemişti..

Kiralık Volkswagen Caravelle ile çıktık yola İzmir için.. Normalde araç, 9+Şöför olmasına rağmen, 12+Şöför deneyince yolculuğun büyük kısmı eziyete dönüştü desek yeridir. Aracın ufak koridoruna koyduğumuz "puf" + "mutfak taburesi", öğrenci evi işi gibi gözükse de yararlı oldu diyebiliriz..


İzmir baya sıcaktı İstanbul'daki havaya nazaran, fena pişirdi kafamı, kendi adıma konuşayım. Tabi yola çıkmadan 2 numaraya vurulan saçların beyni koruyamayıcı etkisi de yadsınamaz bu konuda..
Kordon'a gitmemek hainlik etmek demek olacaktı.. Özellikle 2007'de sahilde bira içerken, "bira içiyorlar" diye göz altına alınıp yerlere çöp atma cezası kesilen, hatta karakola götürülürken bira içenlerin arasından geçirilen yegane insanlar olduğumuz için, ilk intikamı Alsancak'ın çimlerinde almamız gerekiyordu .


Soğuk biraları yudumlarken, hafiften dokundurmalı besteler olacakların habercisi gibiydi. Alkol dozajı arttıkça dokundurmaların sınırları zorlana zorlana dağıldı ve ortaya tahmin edilen tatsızlıklar çıktı. Her kavgada görülen dialogun "benim anama küfür edemezsin lan sen!" şeklinde olması da bunun kanıtıdır zaten.
Son büyük mevzunun ardından, metroya yürüyüşümüz beni bitiren olay oldu sanırım. Yorucu yolculuğun üzerine, bir de o yürüyüş bacakları iflas ettirdi.. Bu arada belirtmeden olmaz, Efes Otel'in önündeki Havaş durağında taksicilik yapan Altay'lı abimizin, bir önceki İzmir seyahatimizden kalan sözümüzü yerine getirip yanına uğradık.. O sefer tesadüfen taksisine binmiş ve tadına doyum olmayan bir Altay-Beşiktaş muhabbeti yapmıştık. Kendisi çok net hatırlayamasa da, "abi senle süper Altay-Beşiktaş muhabbeti yapmıştık, söz vemiştim finalde gelip selam vereceğime" deyince taksi durağı şaşkınlığını gizleyemedi, anımsayamamasından mütevellit kendisi de çok şaşırdı :) ..


Olaydı, alkoldü, yoldu, biletti derken bünyamin'in ilk düdüğüyle sonu güzel biten 90 dakika başlamıştı. Stadyumun akustiği rezalet olduğu için, kendi taraftarımızın sesi bile zor duyuluyordu. Ancak söylenenler kadarı ile, Tv'ye ses güzel gitmiş. Fenerbahçeliler, 1-1'den hemen önce birkaç pozisyonun gazı ile bağırmaları haricinde pek de koltuklarından kalkmadılar. İkinci kalkışları, stadı terk etmek için oldu. Ama ben hayatımda bir derbide bu kadar erken staddan çıkan başka taraftar görmedim, biraz ayıp oldu sanki.. Onların dışında kupa töreninin sonuna kadar stadda kalıp resim çeken fenerbahçeliler de vardı.

Beyaz forma siyah şort ikilisi de yine muhteşem Beşiktaş'ı haber veriyordu maç öncesinden.. Kim bu işi icraata geçirdiyse teşekkür edelim ama geç de kaldılar yani..
Takımın sevinme şekli çok hoşumuza gitti. 3. gol ile dolan gözler son düdük ile sevinç boşalması yaşarken, yedek klübesi çoktan kutlamalara başlamıştı. İştahlı oyunun sonunda, iştahlı bir kutlama da yaptılar.. Hakan ortaya bayrak dikmeye yeltendi, göremedim dikebildi sanırım.. Nobre kupayı alıp fenerlilere doğru depar attı, yalnız o deparlardan birkaç tane maç sırasına atabilse hızlı forvet olur, uçtu adam resmen elinde kupayla.. Takımın taraftarla siyah-beyaz yapması, sesinden çıkartamadığımız bir topçumuzun mikrofonla 3'lü çektirmesi ve Alen'in sahaya inişi, pek unutulacak cinsten değildi..

Çanakkale yoluna ağzıma ne gelirse saymak istiyorum. Antalya'ya gitsek bu kadar uzun sürmezdi herhalde. Döndükten sonra kahvaltı ardından otele geçip 8 saat çalışmak da çok daha yorucu geldi uyumadan. Otelde çalışmanın bokluğu burda işte.. Her deplasman dönüşü aynı sıkıntı.. İşin kötüsü hala o uzun ve huzurlu uykumu almış değilim, dün gece 11'de eve gittim, bu sabah 6.5 da kalkmak zorunda kaldım..

Canımız çok yandı 2 hafta evvel gerçekten.. Yavaş yavaş diniyor o acı.. Çektirenler de kendilerini affettirme yolundalar.. Bu hafta feneri marizlediler.. İyi de oynadılar, istediler, çabaladılar.. Şu futbolla kazanmasalar da olurdu -özellikle 2. yarıda izlediğimiz futbolla- ama futbol o kadar da adaletsiz olamazdı..

Çok uzattım, bitirmeden, o kadar çektiğim resmi, video'yu hafıza kartımı bilmeden biçimlendirerek silinmesini sağlayan Pamir isimli arkadaşıma da teşekkürlerimi sunarım. (!) :) Ulan ne manzara resimleri vardı, neyse.


Yazıda kullanılan fotolar Marmara'dan alıntıdır.
Muhteşem misafirperverlikleri ile Ege Başkan ve tayfasına teşekkürlerimi sunarım. EkşiBeşiktaş blogundan yuki the zorba ile de tanışma fırsatımız oldu bu vesile ile güzel de oldu..

Az kaldı artık. Üzülüyorum aslında, verilecek ara çok uzun anasını satayım ligden sonra. Ama bitsin artık bu hasret, maçların ikinci yarılarını beklemeden kopsun dananın kuyruğu da sabahlara kadar eğlenelim hep beraber..


Sizi de affettik sayılır
Ankara'da görüşmek üzere..

Seni ve senin için ömrümden giden her saniyeyi çok seviyorum Canım Beşiktaşım..


taksim

  1. gravatar

    # by Adsız - 15 Mayıs 2009 09:20

    Ben de maçtaydım, kupayı kapıp koşan Nobre değil Cisse idi...

  2. gravatar

    # by taksim - 15 Mayıs 2009 09:32

    Gözlerde lens olmasına rağmen, uzak konusunda mükemmel görüşe sahip değilim :) Bizim tayfadan da "yok lan o Nobre değil" gibilerinden bir ses çıkmayınca, öyle sandık sanıyorum :)
    Cisse de hızlı orta saha olsun diyelim, kurtaralım :)
    uyarı için teşekkürler

  3. gravatar

    # by t2 - 15 Mayıs 2009 09:49

    canım kartalım evet... aynen bu .. canım kartalım :))

  4. gravatar

    # by stalker - 15 Mayıs 2009 11:34

    üçlüyü çektiren serdar özkanmış. ulan serdar.. iyisin hoşsun, biraz da top oynasan..

  5. gravatar

    # by Pamukk - 15 Mayıs 2009 15:24

    3de 3 yapsınlar affedicem tam olarak .. Çoğu gitti azı kaldı.

  6. gravatar

    # by ajiaco.cuba@gmail.com - 16 Mayıs 2009 09:37

    Çok güzel izler bunlar hayatta...
    Siz de imzanızı çakıyorsunuz bu vesile ile bu ortak sayfanın altına...

    Yanlız yola sallamışsın Taksim'im ama memleketim yorarken dinlendirir adamı... Resimler yanmayaydı da bir iki de senin blogdan hasret gidereydim yav :)

  7. gravatar

    # by Aguila Negra - 16 Mayıs 2009 22:54

    ankaragücünü ve gassarayı da yensinler, şöyle adam gibi bir sezon kapatalım ya... çok mu zor? çok mu beklentiye giriyoruz?