Az Sonra..


* Reklam dediğin iş başka iş abi.. Benim gözüme girecek reklamın karizması olacak.. Maçtan önce 2 reklamda bir soktular gözüne herkesin, BRC diye bir şey.. Ne olduğunu bilmiyorum, çok da önemli değil aslında ama, abi ünlü/ünsüz birinin çıkıpta ben şunu tercih ediyorum/gittim yerinde gördüm/içtim/denedim/üzerine oturdum/kullandım ve çok beğendim, siz de tercih edin/gidin görün/için/deneyin/üzerine oturun/kullanın şeklinde bir ürünü sunması artık bayağı ilkel kaçıyor.. Ne lan bu, banane sen beğendiysen.. Bana beğendirebiliyor musun ki kalkmış ordan afra tafra yapıyorsun ? Hem sen kimsin ?
*Sakinleşerek devam edelim.. Turkcell'in fenerbahçeyle galatasarayla ve diğer takımlarla sözleşmeleri var, biliyoruz. Ama sanıyorum, Beşiktaş ile yaptıkları bambaşka bir sözleşme var ki, her reklamlarında mabedimizi görüyoruz.. Reklamların odak tribünü Yeni Açık.. O stadın stratejik olarak önemi en büyük tribünü, bildiğimiz gibi Kapalı Tribün.. Peki neden hiç Kapalı Tribünü reklamlarda göremiyoruz ? Çünkü Tavanında Kocaman BEŞİKTAŞ yazıyor.. E madem reklamını yaptınız, yazıyı da gösterin ?
* Okuduğum yazılarda sürekli Telekom'un Milli Takım reklamından bahsediliyordu. Bugün izleme fırsatı buldum.. Kesinlikle 1 Numaralı Milli Takım reklamıdır.. Ayrıca milli takım haricindeki telekom reklamları da izlenesi reklamlar olmaya başladı, söylemeden geçmeyelim.. Heralde birini getirdiler başa iyi para verip, baya yaratıcı işler çıkartıyor..
* Son olarak, büyük maç başlamak üzere.. Kısa bir zaman içinde Spiker Fetişizmi konulu bir yazı yazmayı düşünüyorum.. Konunun asıl kahramanlarından bir tanesi anlatacak, Ercan Taner mikrofon başında..

Ve Kimse İtiraz Etmesin, Dünyanın En Güzel Tribünü, Orası..

  1. gravatar

    # by Şairler Parkı - 29 Mart 2009 18:49

    Görüntü olarak güzel olabilir ama beynimizi şişirdiler o borazanlar ile. Maçın başında olan ses azalır diyordum, hiç mi yorulmuyorsunuz arkadaş, ne ciğer varmış.

    Ege

  2. gravatar

    # by taksim - 29 Mart 2009 23:35

    hepsini onlar mı üfledi, diğerlerinin hiç mi suçu yok ?
    :)

  3. gravatar

    # by Şairler Parkı - 30 Mart 2009 21:35

    Onlar kim hacım:) Korudğun bir kitle var farkındayım:))

    Ege