Ulan Yine Mi ?

Diğer ligleri de araştırmak lazım ama, bizim teknik direktörlerimiz dünyada kafaya oynarlar heralde takım değiştirme konusunda.. En son ayrılık haberi de Hacettepe teknik direktörü Erdoğan Arıca'dan geldi..
Ben anlamıyorum, türk futboluda, türk antrenörler diye zırvalıyolar, hatta bazıları da kalkıp utanmadan işte destek verilmiyor falan diye açıklamalar yapıyor.. Ama ben bir tane türk antrenörün de takım kötü gittiği zaman takımının başında kaldığını görmedim.. Tamam klüp yönetimleri çok baskı yapıyor olabilir, ama en azından bir duruşun olmalı klüpte..
Son zamanlarda yeni moda da, istifa eden antrenörün Ligtv'de işe girmesi.. yorumcu olarak.. Hatta bir ara Ümit Kayıhan'a program bile yapmışlardı yanlış hatırlamıyorsam, şimdi durum ne bilmiyorum. hadi program yapılmasını da eleştirmeyelim diyeceğim ama, bir de takımları rezil hallerde bırakıp giden antrenörleri, Alex Ferguson havasına sokmuyolar mı, gel de ayar olma..

Bir de Beşiktaş tarafı var işin.. yine bir antrenör istifası ardından gelecek yeni hoca, Beşiktaş karşısına çıkacak..
Bu olayı çözebilmiş değilim.. Nasıl tesadüflerse artık..
Başlarına da, Yılmaz Vural gelir diye bir tahminde bulunalım, Yılmaz hoca sever ilk maçında Beşiktaş ile oynamayı.. Taklacı hocamız bu aralar suskun, patlatacak bombayı bir yerlerden ama, dur bakalım neler görücez..

  1. gravatar

    # by Şairler Parkı - 3 Mart 2009 02:33

    ergün penbe ile anlaşmış diyor medya organları.

  2. gravatar

    # by stalker - 3 Mart 2009 13:20

    ergün, arıcanın yardımcısıydı zaten. korkmayın, bu sefer deplasman rahat olacak :) ankara hazırlıkları başlasın..