Bobo - Holosko

Artık çift forvete de döndüğümüze göre, Tello'lu, Delgado'lu, Yusuf'lu çakma forvet atraksiyonlarından vazgeçmek gerek bu hafta.. Nobre'nin yokluğunda ikisi ilerde iş yapacak gibi görünüyor.. Ayrıca, benim gibi Nobre'den pek haz duymayanlar varsa, onlar da bu ikilinin Nobre egemenliğine son vermesini ümitle bekliyorlardır diye düşünüyorum.

Holosko - Bobo ilerde, arkalarında Delgado, Tello, Ekrem destekçileri, onların arkalarını kollayacak Ernst, stoperde Sivok-Zapo, Solda Deli, Sağda da Toraman bu haftanın ideal 11'idir bana göre..

Güzel de taraftar gidecek Maça, biletler biraz pahalı ama başkentte taraftar sıkıntısı yaşamıyoruz genelde..

Rakiplerin hepsi sıkıntılı maçlara çıkacak, bu hafta sıyrılmak lazım aralarından..

  1. gravatar

    # by yürü güneşe - 6 Mart 2009 23:05

    Aman hocam dikkat, ideal kadron yedi yabancılı. Nobre'nin sakatlığı Zapoya yaramadı, muhtemelen kulübeye o gidecek, Zan oynayacak:((

  2. gravatar

    # by taksim - 7 Mart 2009 00:04

    oyy..
    bir heyecanla süper kadro lan diye oyuna sürsek 2. denizli vakası olacakmışız hakkaten :))
    Zan'ın sakatlık durumu nedir bilemiyorum ama, eğer oynayamayacak durumda ise, Delgado-Yusuf değişikliğine de gidebilir sanıyorum ..