Nokia + K.V.K. .. off ulan of..

Önceki "Nokia - Fuck This Connection" başlıklı yazılardan takip edilebilir bir maceram var yeni aldığım telefon ile ilgili. Sağolsun kendisi servisten geçen gün geldi ve elime geçti.. Kıllandığım nokta, servisten geldikten sonra herhangi bir "yapılmıştır/düzeltilmiştir" şeklinde kağıt vermemeleriydi..
Neyse dedik, eyvallah..
Telefon bugün servise gitmesine sebep olan kitlenme hatasını yeniden verdi.. Sanki hiç olmamış gibi.. O an ağlayacak gibi oldum üzüntüden, halbuki ben bu telefonu ne çok sevmiştim, nasıl gönül vermiştim..
merak ediyorum, yapmadılar mı yoksa, hata mı bulamadılar ? Nereden bulacaklardı ki zaten ne zaman kitleneceği belli olmuyor şeklinde düşündüm durdum.. Çözemedim ..
Salı günü götürüp yenisini isteyeceğim, vermezlerse mahkemeye gideceğimi bildireceğim..
Hiç de ümitli değilim haa evet beyefendi yenisini verelim hemen diyeceklerinden, ama bir umut işte.. Bozuk porsuk telefon ile idare edeceğiz, ya da 100 200 milyon zarara katlanıp satışa çıkartacağız ..
böyle kısmeti taksim meydanında sallandırsınlar, bende karşısına geçip kahve içeyim..

off ulan of..