Fabian Ernst Oley ! Oley ! Oley !

Geldiğinden beri ufak ufak uzaktan yokluyor.. Hani denediği ve başarısız olduğu şutlarda kazmalık namına bişey yok.. En kötü gelen topu dahi, iyi ölçerek yolluyo kaleye..
ilk bir kaç denemesinden sonra teşhisi koymuştum fena yazıcak diye, ama hala göremedik o muhteşem golü.. Bu hafta daha da yaklaştı, Hacettepe'nin direğine nişanladı topu..

Ama birine fena yazıcak orası kesin.. Bilezik gibi geçirecek..
O talihliyi şimdiden merak ediyorum..

Ayağına sağlık, sen üzülme Fabian :)

  1. gravatar

    # by yürü güneşe - 8 Mart 2009 02:13

    fener kel sever demek istiyorum:))) (bkz. wilson)

  2. gravatar

    # by Şairler Parkı - 8 Mart 2009 03:32

    Ernst gol atınca nasıl sevinecek merak ediyorum. Adam geldiğinden beri yokluyor, çok sağlam çakacak diye bekliyorum. Bu kadar beklerken altıpasta karambolde gol yazarsa amma olur:)

    Ege