Seçimler #1





Bu ülkede anlamakta zorluk çektiğim şeylerden bir tanesi de şu seçim zamanları etraflara asılan ağaçtan ağaca ufak bayraklar.. Anlamıyorum çünkü ortalığı pisletmekten, kötü görüntü oluşturmaktan başka bir şeye yaramıyolar.. Ben bildim bileli her seçim döneminde yapılan bir uygulamadır ama, oy verecek insanın görüşlerini ne ölçüde değiştiriyordur veya bu işin amacı nedir bilemiyorum. A ağacından B ağacına kadar 3 farklı partinin bayrakları üst üste duruyor. Hani madem yaptınız, eyvallah, o zaman atıyorum AKP'nin elemanları çıkıyorsa ağaca, daha önceden asılmış CHP bayraklarını indirsin, kendininkileri bağlasın.. Sonra MHP gelsin, DSP gelsin falan.. E o da yok, hepsi üst üste ne anlamı var ki ? Herşeyi geçtim, bari seçimlerden sonra gelin iki dakka bi toplayın.. Sonbaharda dökülen yapraklar gibi kaldırım kenarları parti bayraklarından geçilmiyor seçimlerin ardından.. Boş maliyetten başka bir şey değil, her seçime yeni bayraklar, işe yaramayan bayraklar..
Fotolar Cep telefonundan Şeref Stadı, Dolmabahçe ve Beşiktaş Semti içerisinde çekilmiştir.. Semti semtlikten çıkarttılar, Rio Karnavalına çevirdiler..
Seçimlere sayılı vakit kala bir gün üşenmeyip semtin çevresinde bayrak asmamış parti arayacağım, bulursam oyum onadır;
Şimdiden söyleyeyim..

  1. gravatar

    # by t2 - 18 Mart 2009 13:29

    SİVAS YOLUNDA BAŞARILAR ;))

    YENMEDEN GELMEYİN ....

    www.tersmanyel.blogspot.com