Nerde Kalmıştık ?


*Günlerden Cuma, saat 8'e doğru koşar adım giderken, saate baktığım an irkiliyorum.. Aklımda akşam Fener maçı var diye kalmış, kim demiş, ne alaka bilmiyorum.. Akıl süper ligde, haftanın ilk maçını totemlemek üzere hareketlendiğim vakit anımsıyorum bu haftanın milli maç sebebiyle futbolsuz geçeceğini.. Geçtiğimiz haftalarda totemden ve faydalarından bahsetmiştim. Sezon sonu da, sanıyorum ses getirecek bir arşiv koyacağım ortaya, şimdiden sinyalini çakayım..
*Aslında futbolsuz tabiri biraz ağır kaçmış olabilir. Sonuçta ülke takımları, milli duygular, dünya kupası vs.. Ama sevimsiz geliyor milli maç araları.. Beşiktaşlı futbolcu yoksa izlemem bile, haz alamıyorum.. Sanki asıl milli takım Siyah-Beyaz olanı.. Hatta bu mevzu yüzünden, çevremdeki çoğu insan ile farklı görüşleri paylaşıyorum bu milli maçlar/milli duygular konusunda.. Takımla -Beşiktaş- bir hafta daha görüşememek gibi sanki o ara, bir hafta dinlenmek belki.. Ama huzursuzluk verir gibi, "tabir-i Sabri" ile .. :)
*Ayrıca olayın bir de şu yönü var.. Bizim çevrenin çoğu sevmez milli maç arasını takımın dengesini bozduğu için. Tıpkı "Cuma maçları uğursuzdur" inancı gibi, milli maç aralarından sonra takımın çıkacağı ilk maça da bir ön yargı ile bakılır.. İstatistik olarak araştırsak belki hiç de alakası yoktur ama, hurafe hurafedir işte.. Olası puan kaybının suçlusu bellidir bir hafta önceden..
*Ben böyle aralarda, takım Şeref Stadında hazırlık maçı oynasın istiyorum mesela.. Bir kaç kere oynadık daha önce, ama arkası gelmedi veya bu işlere önem veren hoca değişti falan filan, takımın Şeref Bey'de oynadığı hazırlık maçları da tarihe karıştı böylece; tıpkı taraftarın gönlü olsun/gazı gitsin diye ayarlanan antremanlar ve PAF maçları gibi..
*Hakkaten, olsa şimdi bir hazırlık maçı, Erkan Zengin'i, Uğur İnceman'ı falan izlesek.. Belki son dakikalara doğru Aydın da girerdi.. 90 Dakika makara olurdu tribünde vs.. Hayale bak anasını satayım..
*23:00'da maçın babası var aslında.. Güzel maç olacak, saat farkından dolayı geç oynanacak olması herkesi ekran başına kitleyecek santrayla birlikte.. İspanya 11'i de açıklanmış bu arada.. Xavi, Torres, David Villa.. Şimdiden geçmiş olsun..