Deli İbrahim


Bir yıl önce bu zamanlarda, takımdan ayrılmasına kesin gözüyle bakıyorduk.. "Rezalet oynuyor" demek bile ona fazla kaçardı.. Eskinin top aldımı düşmeden bırakmayan Deli'si, yürüyemez bir sol bek olup çıkmıştı karşımıza, Kaptanlığı koluna taktıktan sonra..
Her ne olduysa, Toraman ile o kavgalarından sonra oldu.. Tribün bile yavaş yavaş ıslıklamaya başlamıştı top ayağına geldiği vakitlerde ama, kaptanlık elinden alındıktan sonra bir-iki yaş gençleşti Deli İbrahim.. Bu gençleşme kendisine kaptanlığı geri getirmedi ama, bugün açıklandığı üzere milli forma altında İspanya karşısına ilk 11'de çıkartacak..
Valla helal olsun.. Bu sezon küfür etmiyorum İbo'ya, rezil oynamıyor.. Eskiden seyrettiğimiz soldan atıp sağdan kovalayan Deli gibi de değil ama, şimdilik yeter hem bize, hem milli takıma..

Bunu yazacağımı söyleseler inanmazdım daha önce..
Fazla yorma kendini, Beşiktaş'a lazımsın Deli İbrahim..

  1. gravatar

    # by Şairler Parkı - 27 Mart 2009 23:53

    stalker kardeşim demişti bu sezon bir vakitler '' ben bu adama kızamıyorum artık '' diye. aynen öyle valla. tribünde yeterince aşağılandı, dalgası geçildi.

    bu sezon hangi futbolcumuz gol attıktan sonra tribünde kahkalar atmışızdır ? tabi ki deli ibo .


    şu kod doğrulamayı kaldırsana yahu, nasa binasınamı giriyoruz kardeşim.

    marmara

  2. gravatar

    # by Şairler Parkı - 29 Mart 2009 18:52

    Hadi gözünüz aydın yönetim 1 sene sözleşme yapacakmış:))

    Ege