Hocaa, hocaa..


Birkaç gün önceki yazıda özellikle girilip gezilmesini tavsiye etmiştim. Hazır lig arası da girmişken, daha bir detaylı incelemek istedim üstad hocanın (!) kişisel internet sitesini. İlk gözümüze çarpan, milliyetçilikte eşşeğin bir tarafına su kaçırmış şiirler oldu tabiki. Bu konuda yorum yapmadan ziyaretçi defterine yöneliyorum..
Zamanında Trabzonspor'lu taraftarların 100.Yıllarını kutlamaları konusunda bir forumda yazdıkları yazılar -gerçek veya makara olabilir- ellerde dolaşıyordu. Yazanların, 100. yıl organizasyonu için yaptıkları planlar gülmekten yarıyordu gerçekten..
Direk aklıma geldiler ben konuk defterini okurken sitede.. İnanılmaz tavsiyeler, yorumlar var konuk defterinde. Sivaslılar resmen hayalgücü konuşturmuşlar özellikle bazılarında.. Ayrıca, geriye doğru gittiğimizde, Bülent hocanın her yazıya bir şekilde cevap verdiğini de görmek mümkün. Takip ediliyor yazılanlar yani..
Aşağıya birkaç örnek koyuyorum, merak eden illaki olacaktır, Hem buradan, hem de aşağıdaki linkten siteye ulaşabilir.
Ayrıca istemeden reklam yapıyorum siteye, Hocam hit'i arttırıyorum bak, iyisi kötüsü olmaz bu reklamın :)

"sivaskaleardılı 19.03.2009 19:08:16 seyirci kıymetli bülent hocam yapılan anketlerin bazılarında seyircisi enfazla olan takım olarak fener sonra galata falan diye yayın yapıyorlar. Buna benim itirazım var halbuki Türkiye de en fazla seyircisi olan şu anda bizik. Bizim bu hakkımızı yiyorlar . Bu patent hakkımızı nasıl arayabiliriz. Taraftar diye anons etseler buna itirazımız olmaz."

Bu Bomba ;
"sivas kaleardılı 18.03.2009 16:27:02 TAK-TİK bülenthoca ziyaretçi defterine yazan serden isimli kardeşimiz nekadar çabalıyor maşallah bilgili de kardeşimiz , helal olsun üstünü başını yırtıyor, bende serden gardaşım gibi birkaç fikrimi acizane beyan ediyim. stad oldukça büyük bir alan sonra 22 eleman var sürekli yer değiştiriyorlar , haa bundan şu sonuç çıkarılabilir: sonsuz sayıda taktik uygulanabilir. biraz kafayı kullanırsak bu ve diğer maçlarımızı kazanabiliriz, bu taktikler kondisyona yönelik, gücü optimum düzeyde kullanma yani en faydalı şekilde kullanma mesela oyunun bazı dönemlerinde rakibi gafil avlayabiliriz, örneğin ilk dakkalarda defansı sağlam tutarak rakibe çullanabiliriz şaşkın ördeğe dönebilir yani rakip genelde ilk dakikalarda pek birşey olmayacağını düşünür, veya rakibin bazı zaaflarından faydalanılabilir ilerde bazen risk edilerek dönem dönem 4-4-2 yerine mesela 2-1-7 yapıp tekrar 4-4-2 yapabiliriz bu da bir manevra vurkaç taktiği olabilir, mesela hiç beklemedikleri bir adama mesela bir defansımıza gol attırabiliriz bu da sağ gösterip sol vurma olabilir. forvet kanadını sadece sağdan tutup defansımızı da solda bekçi gibi tutup sağdan bindirme yapabiliriz çünkü açık olan sol tarafımız geride defans tarafından bertaraf edilecektir. bir de diyelim sağdan atak yapıyoruz sol forvetimizin taaa solda beklemesi mantıksız orta diagonale gelmeleri onları oyuna sokacak ve daha etkin olabileceklerdir. çünkü düşünün sağ ileri taç çizgisinden topu süren forvet topu genelde hemen solundakine veriyor o da yanındakine falan... en sol açığa top gidene kadar gün akşam oluyor atı alan üsküdarı geçiyor , oralarda beklemenin hiçbir anlamı yok. Hiç konuşulmadı ben duymadım, orta saha genelde ileriye takviye ve geriye takviye olarak oyun oynuyor ve orta saha haliyle en yorulan oluyor ortada birkere güçlü kuvvetli halı vaktı yerinde adamlar oynamalı , ileri geri takviyeye ilaveten saha içerisinde SAĞA SOLA takviye işini de kanat oyuncuları yapabilir zaten takviye kuvvetler olmalı top sağda adam taaaa solda top bekliyor o top o adama gitmez ki ney bekler acaba ordaki futbolcu yani bu gibi durumlar. maçlarda cambaz olmak lazım. Kamanan da çalım ve şut var ceza yayının oralarda sahada dinlendirecek kendini bu adam rakibi az adamla yakaladığında ver yetkiyi biriki çalım peşinden gol ( bu işi ingiliz milli takımının eski oyuncularından çok oynamadı ama GASKOİN mükemmel yapardı adam için gol atmak peynir ekmek yemek gibi birşeydi ). Alışılmışların dışındaki taktiklere bakmak lazım adı da mesela sivastaktiği veya bülenthoca taktiği olabilir. rakipler öğrendiler diyelim, yok değilya hemen taktik değiştirebiliriz, mesela sürekli uzun toplarla rakibin belli bir bölgesini yorabilip yıpratabiliriz sonra o yorulan bölgeden bizim saha içinde dinlenen elemanımızı balili gibi güverdiğimiz zaman o yorulan bölgeyi dinç bir şekilde geçerek hedefe gidebilir. Yani bazı bindirmelerde gol aranmayabilir değişik maksatlı olabilir, bazı bölgeler berlin duvarı veya çin seddi gibi olabilir geçiş zor olabilir ozaman ne işimiz var oralarda yok değilya koca saha. soruyorlar taktik diziliş nasıl : cevap 4-4-2 bence olmaz böyle birşey bu duruma göre 1-1-8 , bazen 2-2-6 olabilir.Keza bazen görmüyormuyuz 0-0-11 taktiğini , iş çığrından çıkıyor maaşallah kaleci de dahil herkes gol için nerelere gidiyor rakip kalede iki kaleci biri gol atmaya çalışıyor, biri gol yememeye .... Sayın Bülent hoca kusura bakmayın sizin mesleğinizle ilgili konular üzerine yazdım . haddimi aşmış olabilirim bağışlayın. hani muhabbet de olsun diye yazdım . Çalışmalarınızda ve maçlarınızda başarılar.Allah ' a emanet olun."


"İlhan KARAKAYA 17.03.2009 17:30:09 Merhabalar Bülent hocam; Merhabalar Bülent hocam; Sizi Sivas spor ile birlikte hayranlıkla izliyorum ve projelerinizi büyük bir heyecan ve ilgi ile takip ediyorum. Hocam benimde naçizane küçük bir projem var ve sizin de bu projede benim destekçim olmanızı bekliyorum. Sizin inandığınız her türlü fikri destekleyeceğinizi bilerek, kendime ve öncelikle size güvenerek ilk sizle paylaşmak istedim. Hocam bu sene sizin önderliğinizde Sivas spor Şampiyonluğa emin adımlarla yaklaşıyor, keza ‘Sivaslı‘ Şarkıcı Hadise de Eurovizyon şarkı yarışmasında şarkısı Düm Tek Tek ile aynı şekilde mutlu sona çok yakın ve inşallah ta kazanacaktır… İşte bu nokta da Bülent Hocam benim aklıma bir fikir geldi ve şu anda bitme aşamasında olan Sivas spor’un Şampiyonluk Şarkısını Düm Tek Tek’in Türkçe versiyonu ile Hadise’nin ağzından dinlemek istiyorum ve sözlerini dediğim gibi bitirme aşamasındayım. Sizinle de görüşerek ve onayınızı alarak bu parçayı Sivas’a SİVAS SPOR’A kazandırmak istiyorum. Parçanın sözleri gerçekten bana çok heyecan veriyor ve arkadaş çevremden de olumlu tepkiler alıyorum. Bülent Hocam, aklına koyduğu ve inandığı bir şeyi yapmaktan hiçbir zaman çekinmeyen biri olarak sizi tanıdığımdan bu işe giriştim ve belki de siz olmasanız hiç aklımın ucundan bile geçmeyecekti. Bana ulaşmanız için e-mail ve cep telefon numaramı bırakıyorum. İnşallah sizinle karşılıklı oturarak daha detaylı bir şekilde bu konu hakkında konuşabiliriz. Görüşmek dileğiyle… Sivas C.Ü İ.İ.B.F. Çalışma ekonomisi ve Endüstri İlişkileri 4.Sınıf Öğrencisi Adı Soyadı: İlhan KARAKAYA Cep tel: 0 506 xxx xx xx e-mail: ilhxxx-xxx@hotmail.com "

3 Tanesi yeterlidir sanırım girip devamını okumak için, sayfalar ilerledikçe insanın karnına ağrılar giriyor. Bülent hoca da bu yorumları okuyarak gülüyordur diye düşünüyorum ben de. Neyse uzattık çok, Buyrunuz site adresi..

http://www.bulentuygun.com.tr